Regulamin szkoły

Regulamin szkoły

Regulamin szkoły dla psów, sklepu internetowego oraz usług fizjoterapii / rehabilitacji psów

§ I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem marki Szkoła na 6 Łap PiesPotrafi.pl oraz Sklepu internetowego jest firma Canis Maior Helena Piątek, z siedzibą przy ul. Zwycięstwa 56, 72-500 Międzyzdroje, NIP 9860200950, REGON 321473595.
  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, zasady zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz zasady obowiązujące na zajęciach prowadzonych w Szkole dla psów „Szkoła na 6 Łap”, a także zasady korzystania z usług fizjoterapii / rehabilitacji. Zgłoszenie się do skorzystania z którejkolwiek z usług oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§ II Definicje

  1. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Canis Maior Helena Piątek, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 9860200950, REGON 321473595; w dalszej części Regulaminu zwany również Organizatorem szkoleń.
  1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu / zgłaszający się na szkolenie.
  2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym sklep.piespotrafi.pl (zakładka 'Zapisy na szkolenia / Sklep'), za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów usług on line oraz szkoleń i konsultacji realizowanych bezpośrednio.
  3. Kurs online – dostęp do kursu online lub webinaru, do którego Kupujący zostanie skierowany po zakupie i zaksięgowaniu wpłaty przez Sklep.
  4. Kurs bezpośredni (stacjonarny) – szkolenie / konsultacja, które odbywa się w wyznaczonej lokalizacji, w wyznaczonym terminie i realizowane jest zgodnie z programem określonym w opisie danego kursu lub ustalonym przez Instruktora po zapoznaniu się z przypadkiem konkretnego psa.
  5. Instruktor (Trener) – wykfalifikowana osoba prowadząca Kurs bezpośredni.
  6. Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  7. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  10. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  11. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  12. Formularz zamówienia (formularz zapisu na szkolenie) – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia (wykupienia usługi, zapisu na szkolenie).
  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§ III Kontakt ze sklepem i szkołą dla psów

  1. Adres korespondencyjny Sprzedawcy: Helena Piątek, ul. Zwycięstwa 56, 72-500 Międzyzdroje;
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 536 290 288 – Klient może skontaktować się telefonicznie ze Sprzedawcą od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku problemu z dodzwonieniem się prosimy o wysłanie smsa lub maila.
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 95 1090 1492 0000 0001 3321 5256

§ IV Zakładanie konta w sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:

- imię, nazwisko,

- wskazanie adresu do wystawienia rachunku oraz innych danych potrzebnych do rozliczenia,

- adresu e-mail, na podstawie którego udzielony zostanie dostęp do usługi on line lub wysłane zostaną informacje organizacyjne dotyczące Kursu bezpośredniego lub materiały szkoleniowe,

- podanie informacji o psie (wiek, rasa, imię, problemy z zachowaniem w przypadku Kursów bezpośrednich, w których będzie brał udział pies);

  1. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  2. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  3. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie wiadomości do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

§ V Zasady składania zamówień / zapisów na kursy

  1. W celu złożenia Zamówienia / zapisania się na Kurs bezpośredni należy:

- wybrać Produkt (usługę) będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;

- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia;

 - kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny);

- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie.

§ VI Płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

- Płatności elektroniczne

  1. Operatorem płatności jest BlueMedia S.A.
  2. Klient płatności dokonuje przy wykupywaniu usługi poprzez Sklep internetowy.
  3. Zapis na listę Uczestników kursu stacjonarnego lub zrealizowanie lekcji indywidualnej/konsultacji następuje po wykupieniu usługi za pośrednictwem Sklepu i uregulowaniu płatności przez Klienta. Instruktor lub Organizator (Sprzedawca) ma prawo odwołać umówione wcześniej spotkanie szkoleniowe w przypadku nieuregulowania płatności przez Klienta.

§ VII Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia (formularza zgłoszenia na szkolenie) w Sklepie internetowym zgodnie z § 5 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie – co następuje maksymalnie kolejnego dnia roboczego za pośrednictwem poczty e-mail. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. W przypadku nieotrzymania wiadomości od Sprzedawcy należy sprawdzić folder Spam i inne zakładki na skrzynce e-mail. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie wiadomości w spamie czy innym folderze lub przeoczenie wiadomości przez Klienta.
  3. Sprzedawca realizuje złożone zamówienie na kursy on line / webinary najpóźniej kolejnego dnia roboczego licząc od dnia zaksięgowania płatności (chyba, że opis danej usługi stanowi inaczej).
  4. Sprzedawca realizuje złożone zamówienie na konsultacje on-line w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty i zgromadzenia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji zdalnej (materiały dostarczane są przez Klienta za pośrednictwem poczty e-mail).
  5. Sprzedawca realizuje złożone zamówienie na Kurs stacjonarny według harmonogramu dostępnego w opisie danego kursu, wysłanego mailowo do Klienta lub ustalanego bezpośrednio z Instruktorem.

§ VIII Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient lub osoba o której mowa w art. 38 a ustawy z dnia 30 maja 2014 r., o prawach konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem poniższych zapisów.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje, gdy Klient otrzymał dostęp do webinaru, kursu on line lub analizę przypadku w ramach konsultacji on line. Jest to traktowane jako wykonanie usługi za wyraźną zgodą Klienta, poinformowanego przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.     
  3. Prawo odstąpienia nie przysługuje, gdy Klient zdecyduje się odstąpić od umowy na mniej niż 7 dni przed datą rozpoczęcia Kursu bezpośredniego grupowego określoną w opisie danego kursu, wynika to z ograniczonej liczby miejsc na kursach stacjonarnych.
  4. Prawo odstąpienia nie przysługuje, gdy Klient po wykupieniu pakietu lekcji indywidualnych / konsultacji zrealizował przynajmniej jedną z lekcji w ramach tego pakietu (realizacja usługi rozpoczęła się).
  5. Prawo odstąpienia nie przysługuje, w odniesieniu do treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 
  6. W przypadku Kursów stacjonarnych bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się w momencie otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zgłoszenia.
  7. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w formie wysłanego e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (z zachowaniem terminu z ust. 1 oraz ust. 3).
  8. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną, Sprzedawca w ciągu 1 dnia roboczego prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  9. Skutki odstąpienia od Umowy:
    - W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.

§ IX Dane osobowe

Administratorem danych osobowych jest firma Canis Maior Helena Piątek z siedzibą przy ul. Zwycięstwa 56, 72-500 Międzyzdroje, NIP 986 020 09 50, REGON 321473595, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (zwana dalej Administratorem).

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie ich przez Administratora w celu: udzielenia odpowiedzi na wiadomość i ewidencjonowaniu prowadzonej korespondencji (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), prowadzenia działań marketingowych i analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), podjęcia czynności w celu zawarcia umowy z Canis Maior Helena Piątek w przypadku bycia potencjalnym klientem lub kontrahentem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), podjęcia czynności przed zawarciem umowy, mających na celu zawarcie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  2. Dostęp do Pani/Pana danych będzie mieć nasz personel, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT, usługi księgowe, usługi bankowe), w zakresie koniecznym.
  3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do odpowiedzi na wiadomość i realizacji usług, a po tym okresie do czasu realizacji interesu Administratora lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych. Należy mieć na uwadze, że niektóre z wymienionych żądań mogą wiązać się z uniemożliwieniem wykonania umowy lub odpowiedzi na zadane pytania. Żądania w zakresie przetwarzania danych osobowych należy zgłaszać na adres poczty elektronicznej Administratora: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  5. Podanie danych jest dobrowolne.
  6. Po zakończeniu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w pierwotnym celu, dane nie będą przetwarzane w żadnym innym celu.
  7. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a, b i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ich swobodnego przepływu (dalej: RODO) i art. 9 ust. 2 lit. f) RODO - ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń.

§ X Utrwalanie i upublicznianie wizerunku

  1. Klient zgłaszając się i biorąc udział w Kursach stacjonarnych wyraża zgodę na utrwalanie (zdjęcia, filmy) wizerunku własnego, swojego psa oraz innych osób towarzyszących mu na szkoleniu oraz na upublicznianie tego wizerunku na stronie internetowej Sprzedawcy pod adresem piespotrafi.pl oraz w mediach społecznościowych Sprzedawcy (Facebook, Instagram). Obecność na zajęciach jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na utrwalanie i upublicznianie wizerunku, co tyczy się każdej osoby, która pojawiła się na zajęciach (również osób towarzyszących Klientowi).

§ XII Zasady obwiązujące na zajęciach – dotyczy fizjoterapii / rehabilitacji / fitness

  1. Klient (Właściciel psa lub Opiekun) jest zobowiązany do posiadania książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.
  2. Pies powinien być wprowadzony na teren zajęć na smyczy.
  3. Pies może być spuszczony ze smyczy wyłącznie na polecenie fizjoterapeuty.
  4. Klient jest zobowiązany poinformować fizjoterapeutę o wszystkich dolegliwościach / problemach zdrowotnych swojego psa, a także problemach z zachowaniem (ze szczególnym uwzględnieniem zachowań agresywnych).
  5. Jeżeli pies przejawia agresję względem ludzi Klient jest zobowiązany do posiadania kagańca i w razie potrzeby ubrania go zwierzęciu.
  6. Za ewentualne szkody wyrządzone przez psa lub uszczerbek na zdrowiu samego psa odpowiada Właściciel lub opiekun (Klient) (odpowiedzialność cywilna z tytułu posiadania zwierzęcia - Zgodnie z art. 431 § 1 Kodeksu cywilnego: „Kto zwierzę chowa albo się nim posługuje, zobowiązany jest do naprawienia wyrządzonej przez nie szkody, niezależnie od tego, czy było pod jego nadzorem, czy też zabłąkało się lub uciekło (...)”).
  7. Fizjoterapeuta nie przeprowadza diagnostyki weterynaryjnej (USG, RTG), w razie konieczności Klient zobowiązany jest wykonać taką diagnostykę u lekarza weterynarii. 
  8. Na zajęcia rehabilitacyjne, fitness lub pokrewne zwierzę powinno stawić się po załatwieniu potrzeb fizjologicznych oraz nie z pełnym żołądkiem. Klient zobowiązuje się nie karmić zwierzęcia na kilka godzin przed planowaną wizytą.
  9. Efekty fizjoterapii / rehabilitacji są kwestią indywidualną - mogą się różnić w zależności od wieku, kondycji, rasy zwierzęcia, jego motywacji do ćwiczeń / poddania się zabiegowi oraz współpracy ze strony Opiekuna i jego stosowania się do zaleceń w codziennym życiu ze zwierzęciem. 
  10. Pies chory (dotyczy schorzeń nie związanych z przedmiotem fizjoterapii np. choroby zakaźne, biegunki, etc.) nie może uczestniczyć w zajęciach / zabiegach. Podobnie w zajęciach / zabiegach fizjoterapeutycznych nie mogą uczestniczyć suki w cieczce.

§ XIII Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Regulamin obowiązuje od momentu publikacji go na stronie piespotrafi.pl
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Regulamin szkoły dla psów i opiekunów

„Pies jest jedynym stworzeniem na ziemi, które kocha cię więcej niż siebie samego”
Josh Billings

Zapisz się na szkolenie

Masz pytania? Napisz:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zobacz także

Budujemy pozytywną więź między człowiekiem a zwierzęciem
Szkolenia indywidualne i grupowe